Veelgestelde vragen








vraag; Hoe snel maken en versturen jullie het lint?


De "maak" tijd is afhankelijk van de betaalmethode en wanneer U dit nodig heeft.
- Kiest U voor "iDEAL", dan maken we Uw lint meestal nog dezelfde dag en anders zo snel mogelijk. Heeft U het lint snel nodig? Laat weten wanneer U het nodig heeft. Dan kunnen wij dit voor U inplannen. Vervolgens gaat Uw bestelling met de (pakket) post.
- Kiest U voor "vooraf overschrijven", dan wachten wij met het produceren van het lint totdat de betaling ontvangen is. Dan wordt het lint voor U gemaakt. Vervolgens gaat U bestelling met de (pakket) post.
-=Rouwlinten hebben altijd voorrang en worden per direct gemaakt (mits voldaan per iDEAL). Besteld U rouwlinten voor 15.00 uur (ma - vr) dan versturen we Uw lint dezelfde dag nog!=-


vraag; Hebben jullie al het lint "kant en klaar" op voorraad?

Omdat alles maatwerk is, snijden en bedrukken wij het lint speciaal voor U op maat.
Wij hebben alle kleuren ruim op voorraad, dus kunnen alle linten vrijwel direct maken en snel leveren.!


vraag; Kan ik mijn eigen logo laten bedrukken?

Jazeker! Het is goed mogelijk om Uw logo in een lint te verwerken. Hiervoor rekenen we éénmalig € 15,00. Dit is voor het geschikt maken / omzetten van het logo bij de bedrukking.
Heeft U eenmaal het logo laten omzetten dat houden wij dit voor U in ons archief. Later kunt U gemakkelijk een nabestelling doen. Uiteraard hoeft U dan de kosten van het omzetten niet nogmaals te betalen (mits het om hetzelfde logo gaat). Het logo moet een scherpe afbeelding zijn. Het logo kunt U mailen naar info@linten-atelier.nl


vraag; Kan ik mijn eigen Lettertype laten bedrukken?

Jazeker! Het is goed mogelijk om Uw eigen lettertype in een lint te verwerken. Waarschijnlijk hebben wij het lettertype van Uw keuze al in ons bezit, zo niet dan kunt U het naar ons toe mailen.
Hierover mag U altijd mailen of bellen. U kunt als U een bestelling plaatst, nadat U Uw adres gegevens heeft ingevuld, in het vak "opmerkingen" aangeven welk lettertype U wenst.


vraag; Wat zijn de verzend kosten?

Alles over verzenden ziet U hier;     -=klik hier voor meer info order- en verzendkosten=-


vraag; Kan ik het lint (zelf) op maat knippen of kunnen jullie dat doen?

Jazeker! U kunt het lint met een scherpe schaar of kartelschaar gemakkelijk zelf op maat knippen! Echter heeft U het lint in delen nodig? Wij kunnen het kant en klaar aanleveren en snijden het lint graag op maat.


vraag; Kan het lint tegen (regen)water?

Ja, het lint kan tegen (regen)water, bijv. een antennelintje of openingslint e.d. Echter het lint kan/mag niet gewassen worden, hierdoor is het mogelijk dat de afbeelding/tekst zal vervagen.


vraag; Kunnen alle drukkleuren op alle kleuren lint?

Veelal is het mogelijk. Echter lichte drukkleuren op een donker lint ziet U niet of niet goed, hetzelfde geldt voor zwart op zwart, wit op wit enz. Heeft U twijfels, dan kunt U altijd even contact opnemen. Mocht er bij een bestelling een kleuren combinatie zijn die niet mogelijk is. Dan nemen we altijd even contact met U op! Binnenkort verschijnt er een lijst met kleuren combi 's zo kunt U gemakkelijk zien wat wel en niet kan.


vraag; Ik heb geen orderbevestiging gekregen nadat ik een bestelling heb gedaan. Klopt dat?

Nee, dat klopt niet. U krijgt van ons binnen een aantal minuten na Uw bestelling, automatisch een orderbevestinging. Het komt voor als U besteld vanaf een "Hotmail" of "Gmail" adres, dat de orderbevestiging in de "ongewenste map" terecht komt. Mocht het zo zijn dat "ie" daar niet staat, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen de orderbevestiging dan nogmaals handmatig mailen.



Heeft U andere vragen, mail of bel ons;  info@linten-atelier.nl   -  Telefoon: 0181 - 840 555


met vriendelijke groet,

Linten-atelier.nl